lördag 2 augusti 2008

Home alone

Nu är jag för tillfället ensam hemma, TV:n står på, jag ska diska och röja undan det som ungarna hann dra fram i morse. Hugo vaknade 08:30 och Alice 09:15. Skönt för dem att få sova ut. Skönt för mig också, bara stackars Malin som var tvungen att gå upp för att jobba vid 07:00.

Sedan kommer Malin vid 15-tiden då ska vi äta middag och sedan är det dags för bio!

Farmor och farfar kom och hämtade barnen vid 12-tiden. Ska hämta dem där imorgon. Hugo och Alice hade packat varsin väska med lite grejer, lillebror lade ner två bilar och två böcker om bilar och traktorer. Alice hade med sig lite smått och gott, mest dockor, nallar, snören, och böcker. Söta barn som längtade.

Igår öppnade jag upp möjligheten att kommentera blogginläggen, jag vill ha många responser på mina inlägg.

Idag har det regnat för första gången på två veckor. Behövdes för att rensa upp i luften, nu är det 23 grader och sol (lagom) och lite vind. Svalkande.

Återkommer.