onsdag 13 augusti 2008

Masserad och klar

Nyss tillbaka från månadens massage. Skönt men plågsamt för sargade axlar. Hade glömt bort att jag skrivit upp mig på listan, men det gjorde inget alls för massagen hjälper en del. Borde bara ha det oftare, så att man underhåller musklerna...

I övrigt lugn kväll, med paket på posten från Norr. Sittunderlag till Alice och Hugo, bra för henne som ska börja på utedagis, dessutom kom det fax med massagesagan till mitt jobb. Bra, för nu har vi fått improvisera med sagor om myror, möss, älgar, hästar och elefanter. Men det har effekt, i förrgår somnade Alice efter fem massagesagor, i går efter endast två.

Nu är det snart klart med 7-8, vårt dubbelnummer för juli och augusti. Snart dags att planera för jättmässnumret inför Miljöteknikmässan i Göteborg 7-9 oktober, www.miljoteknik.com.

Mycket annat att ta tag i, det blir en hel del administration och kontaktknytande i detta jobb, många av våra inledande kontakter måste jag ta, så det är bara att börja beta av listan.

Jag har bakdag på fredag, någon som har tips på enkelt, snabbgjort och gott?

Dagens ord: "Man hinner med nästan hur mycket som helst, om man bara inte gör sig någon brådska".