fredag 22 augusti 2008

Ingen utopi

Såg kvartsfinalen i bordtennis från OS idag och förvånades över att 42-årige Jörgen Persson från Sverige vann. Han är klar för semi, som 42 åring. Då insåg jag att det kanske inte är för sent ännu att bli OS-resenär. Kanske kan ta mig dit som 34 åring i London 2012? Men då måste man börja träna igen...siktar på att kunna träna en dag i veckan...

Nu har barnen precis badat, ser på Bolibompa.

Momme & Ebba ska komma och besöka oss i slutet av september...ska bli roligt. Sedan kommer Ullis och Magnus i oktober, och morfar ska också komma hoppas jag för att se elitserieishockey i Lindab Arena.


Missar inte Hyacinth Bucket i "Skenet bedrar" varje mån-torsdag 22:55 i TV4+. Sanslöst roligt.

Idag blir det lite OS, kan jag tänka mig även om Klüft missade idag, och Oscarsson inte blev bättre än sexa, men jag tycker man ska komma ihåg att de tagit sig till final. Bara det en bedrift.

Ätit tacos ikväll - smarrigt!

Hörs eventuellt ikväll.

Dagens ord: "Även en blind höna kan finna ett korn"