onsdag 20 augusti 2008

Regnet öser ner

Här i den skånska myllan vräker regnet ner. Efter att ha varit hyfsat på dagen öser nu regnet ner. Jag hade ju hoppats att det skulle regna OS-medaljer men inte...

Har precis kommit från ett prenumerationsmöte.

Ska snart bege mig hemåt.

Idag har de varit och målat om inne på mitt kontor, så doften från färgen är inte helt uthärdlig.
Skönt att inte behöva andas in den helt och hållet.

Måste bara bemöta gästkrönikörens påstående om Skellefteå AIK:s inledande match i elitserien. Ni får väl tro att det ska bli en lätt match, det tror jag bara passar Rögle utmärkt. Att vara nederlagstippade och att motståndarna (och deras fans) underskattar kompetensen i laget...Måste jag påminna om världens bästa back??? Kenny Jönsson, finns bara en Kenny Jönsson.

Dagens ord: "Var dig själv. Alla andra är redan upptagna".