tisdag 19 augusti 2008

Nytt tema.. GÄSTKRÖNIKÖR..

Jag är hedrad över att ha fått tvinga till mig en plats som gästkrönikör. Jag har i två dygn tjatat för att få känna mig lite utvald och tillfrågad :)
Någongång för ett tag sen, avslutade vi som bekant vår förra blogg, och sen dess lovade jag mig själv att inte blogga igen. Jag klarade helt enkelt inte att hålla den så levande som den skulle skulle vara, för att kanske en dag kunna vinna ett fint pris :)

Idag har Skellefteå AIK just vunnit med 4-0 över MoDo. Vi vinner SM-GULD i år. Lätt. Och kanske aningen tidigt att hoppas på, men just nu verkar det lovande. Och innan säsongen börjat, finns heller inga förlorare. Som i OS exempelvis. Jag lider med Sanna Kallur, just för att jag hade unnat hennes person en medalj. Däremot förstår jag inte kaoset efter Peter Jonsson. Men nånstans ska ju frustrationen ut. Synd om Musse. Gillar honom. Nu hejjar jag på Wissman. För Helsingborg.
Hävdar dock fortfarande att Kina inte är rätt land att få arrangera OS. Dock höll de en invigning, som inget land kommer att kunna slå. Tills sanningen kom fram.

Barnen sover. Martin kollar OS. Jag har i 5 timmar planerat att torka fönstrerna. Nu är det dock försent, spöregnar. Oj, synd.

Vem borde vinna ett fint pris? Colin Firth
Vem borde vinna ett mindre fint pris? Jag själv,för min frisyr. Klipptid om 7 dagar.

Ska pussa min älskade make. Mina minutrar i bloggljuset är över. Jag är, trots mitt intvingade inlägg, tillfreds. Sover gott inatt. Ni med Stjärnljus!

Dagens krönikör: Malin, gift med bloggredaktören, 32 år, mamma till Alice och Hugo, norrländska som önskar att Ullis kunde bo i grannhuset.